inceleyin

Teknik Destek Uzmanı 04.01.2024 /

Genel Nitelikler ve İş Tanımı

• Müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalarak, kullanıcıları mevcut süreçler ve alınan aksiyonlar hakkında sürekli bilgilendirmek, talep ve problem çağrılarını çözüm aşamasına kadar takip etmek
• Müşterilere yazılı, sözlü, yerinde veya uzaktan bağlantı yoluyla teknik destek sağlamak
• Gereken durumlarda problem ve talepleri ilgili destek gruplarına yönlendirmek
• Sorumlu olduğu projelerin başvuru adımlarını takip etmek, data girdi-çıktılarını yönetmek ve raporlamak
• Sorumlu olduğu projelerin süreçlerinin geliştirilmesi konusunda önerilerde bulunmak
• Sorumlu olduğu projelerde müşteri veya satış ekibinden gelen istekleri yönetmek
• Bayi performanslarını takip etmek
• Bayilerin ilettikleri problemlere çözüm önerileri sunmak
• Bayi geliştirmek için önerilerde bulunmak
• Çözüm üretilemeyen problemlere yönelik gerekli desteği sağlamak
• Yapılan işler doğrultusunda ilgili birim ve yöneticilere rapor vermek


Aranan Nitelikler

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden Önlisans (tercihen Lisans) mezunu olan
• Tercihen GSM operatörlerinin sözleşme süreçlerine hakim (sözleşme hazırlama/takip etme/arşivleme bilen)
• Aktivasyon işlemleri ve süreçlerinin takibini yapabilen
• Microsoft ürünlerini etkin kullanabilen (Word/Excel ileri seviye)
• Analitik yönü gelişmiş ve sonuç odaklı
• Telefonda etkili bir iletişim tekniği kullanabilen, diksiyonu düzgün
• İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
• Kullanıcı eğitimleri verebilen, detay rapor hazırlamasını bilen
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen (dönüşümlü nöbet sistemi dahilinde)
• Tercihen İstanbul Anadolu Yakası ikametli,
• Erkek adaylar için askerlikle hizmeti tamamlamış.